Logo úložiště

Institucionální digitální repozitář

 
 Odložené zveřejnění 
Pouze metadata
Otevřený přístupOtevřený přístup
Omezený přístup

Reimagining academic library user experience: Using mystery shopping to inform service decisionmaking at the Czech National Library of Technology

Externí umístění souboru

Licence:

CC BY-NC-SA

Datum

2016

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Vydavatel

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

This paper describes how the Czech National Library of Technology (NTK) performed mystery shopping (MS), a technique borrowed from the commercial services sector, as a tool for informing its service decisions and offerings, both virtual and in-person. The methodologies used for two rounds of MS, one in 2014 and another in 2015, are described, and findings and interpretation of feedback in relation to actual NTK service modifications are presented.

Popis

Klíčová slova

Mystery Shopping, Národní technická knihovna, zlepšování služeb, SWOT analýza, Mystery Shopping, National Library of Technology, improvement of services, SWOT analysis, průzkumy, analýza, knihovny, informační služby, exploration, analysis, libraries, information services

Jazyk:

en

Typ:

conference paper

Edice

Citace

DOI

ISBN

ISSN

Název akce

8th International Conference on Qualitative and Quantitative Methods in Libraries

Datum od

2016-05-24

Datum do

2016-05-27

Místo události

London (GB)

Je součástí

Má část/i

Je publikován v

Je na něj odkazováno z

Odkazuje

Je citován

Cituje

Je doplňkem k

Má doplněk

Je recenzován

Recenzuje

Popisuje

Je popsán

Je pokračováním

Pokračuje

Je verzí

Má verzi

Je variantou

Je původní variantou

Souvisí