Logo úložiště

Institucionální digitální repozitář

 

Externí umístění souboru

Licence:

zákon č. 121/2000 Sb.

Datum

2010

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Vydavatel

Institute of Technology Sligo

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Absolventská práce popisuje marketing Národní technické knihovny.Soustřeďuje se hlavně na analýzu kvality, úrovně a přístupnosti služeb, jelikož toto hledisko považuje za základní, podle něhož je posuzována celá knihovna. V úvodních kapitolách práce je charakterizována knihovna a knihovní fond. Hlavní část práce tvoří podrobný rozbor služeb knihovny, její strategie včetně SWOT analýzy. Poslední kapitoly se zabývají srovnáním knihovního systému ALEPH využívaného v NTK a systémem KONIÁŠ, který používá Městská knihovna v Praze.
This thesis describes marketing of the National Library of Technology (NLT). Thesis concentrates on analysis of services quality and availability as a main quality criteria of a library. The first chapters describes NLT and its library collections. Main part of thesis introduces the offered services, services strategies and SWOT analysis. In the last chapters there is an explanation and comparison of the library systems Aleph and KONIÁŠ.

Popis

Klíčová slova

Národní Technická knihovna, NTK, marketing, marketingový mix, knihovní služby, knihovní systémy, Aleph, Koniáš, National Library of Technology, NTL, marketing, marketing mix, library services, library systems, Aleph, Koniáš, informační služby, automatizované knihovnické systémy, marketingový mix, information services, automated library systems, marketing mix

Jazyk:

cs

Typ:

bachelor thesis

Edice

Citace

DOI

ISBN

ISSN

Název akce

Datum od

Datum do

Místo události

Je součástí

Má část/i

Je publikován v

Je na něj odkazováno z

Odkazuje

Je citován

Cituje

Je doplňkem k

Má doplněk

Je recenzován

Recenzuje

Popisuje

Je popsán

Je pokračováním

Pokračuje

Je verzí

Má verzi

Je variantou

Je původní variantou

Souvisí