1.
| Výroční konference NTK 2020
Svoboda, Martin; Pokorný, Jan; Pavlíčková, Tereza; Hnátková, Eva ; et al
Videozáznam: zaznam_diskuze - MP4; zaznam_konference - MP4 Prezentace: idr-1533_1 - PDF Obrázek: Foto_10 - JPG; Foto_11 - JPG; Foto_12 - JPG; Foto_13 - JPG; Foto_14 - JPG; Foto_15 - JPG; Foto_5 - JPG; Foto_6 - JPG; Foto_7 - JPG; Foto_8 - JPG; Foto_9 - JPG; idr-1533_2 - JPG; idr-1533_3 - JPG; idr-1533_4 - JPG; idr-1533_5 - JPG |
2.
| Informace a jak na ně aneb co se může hodit studentům i vám
Kadlecová, Tereza; Millerová, Kristina; Chodounská, Alena
Prezentace je primárně určena účastníkům školení Letní škola polytechniky 2020 jako doplnění semináře NTK. [...]
Plný text: Handout_Zdroje_pro_vyuku_chemie_82020 - PDF Prezentace: idr-1510_1 - PDF |
3.
| Akademické služby NTK
Chodounská, Alena
Videozáznam: idr-1499_3 - MP4 Prezentace: idr-1499_1 - PDF; idr-1499_2 - PDF |
4.
| Library Marketing Tuesday
Chodounská, Alena; Tvrdá, Martina
Zpráva shrnuje dění třetího ročníku konference Library Marketing Tuesday, která se konala 23. [...]
Plný text: PDF |
5.
| Web of Science & Scopus: Use Citation Databases to Foster Your Research
Szarzec, Jakub; Chodounská, Alena; Martinová, Olga
Prezentace přednášky z kurzu Scientific Writing and Publication zaměřená na bibliografické databáze Scopus a Web of Science. Presentation from the course Scientific Writing and Publication focused on bibliographic databases Scopus and Web of Science..
Prezentace: PDF |
6.
| Prostor jako služba: první dekáda Národní technické knihovny (NTK) v nové budově
Chodounská, Alena; Firsova, Naděžda; Martinová, Olga
V průběhu posledních deseti let se Národní technická knihovna (NTK) stala nedílnou součástí kampusu technických vysokých škol v pražských Dejvicích [...]
Plný text: PDF |
7.
| Beyond Academic Support: using a CRM System to Enhance the Value of Academic Services and Improve Internal Training
Chodounská, Alena; Ryzhkov, Alexey
This case study from National Library of Technology in Prague describes the use of customer relation management (CRM) software by the User Support Team in order to keep a record of provided academic support services provided and—most importantly—to ensure continuous improvement and appropriate analysis of these services. [...]
Plný text: PDF |
8.
| Pár kroků od pomoci, pár kliků od zdroje: podpora studentů v Národní technické knihovně
Chodounská, Alena
Případová studie s popisem jednoho dne fiktivního uživatele Národní technické knihovny (NTK), která vznikla na základě poznatků získaných prostřednictvím dvou mystery visitingových šetření, dvou etnografických studí a několikaleté praxe s poskytováním služeb. [...]
|
9.
| XXI. zasadnutie Národnej komisie pre služby SR
Procházková, Petra; Chodounská, Alena; Martinová, Olga; Tassanyi, Pavlína
Cestovní zpráva popisuje účast na 21. [...]
Plný text: PDF |
10.
| Knihovna se mění aneb více místa pro studenty místo regálů
Chodounská, Alena
Prezentace: PDF |