Institucionální digitální repozitář NTK nalezeno 3 záznamů  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
1. Beyond Academic Support: using a CRM System to Enhance the Value of Academic Services and Improve Internal Training
Chodounská, Alena; Ryzhkov, Alexey
This case study from National Library of Technology in Prague describes the use of customer relation management (CRM) software by the User Support Team in order to keep a record of provided academic support services provided and—most importantly—to ensure continuous improvement and appropriate analysis of these services. [...]
Plný text: Stáhnout plný textPDF
2. Advanced information services
Krueger, Stephanie
Plný text: Stáhnout plný textPDF
3. Inquiry/Customer Relationship Management at NTK
Krueger,Stephanie ; Koch, Ondřej ; Koudelka, Jakub ; Chodounska, Alena
Plný text: Stáhnout plný textPDF

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Nastavte si osobní emailové upozornění nebo si přidejte do čtečky odběr RSS.