Institucionální digitální repozitář NTK nalezeno 25 záznamů  začátekpředchozí15 - 24další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
15. Pokročilá informační podpora v Národní technické knihovně
Chodounská, Alena; Tvrdá, Pavlína; Henzl, Jiří
Případová studie z Národní technické knihovny v Praze popisuje vývoj informační podpory založené na uživatelsky orientovaném přístupu. [...]
Plný text: Stáhnout plný textPDF
16. XVII. zasadnutie Národnej komisie pre služby SR
Procházková, Petra; Chodounská, Alena
Národná komisia pre služby (dále jen NKS) je poradním orgánem ředitelky Slovenské národní knihovny. [...]
Plný text: Stáhnout plný textPDF
17. 37th Annual IATUL Conference
Chodounská, Alena
Alena Chodounská aktivně prezentovala interní vzdělávací aktivity Referenčního týmu v příspěvku připraveném společně se Stephanie Krueger: "Cooking Stone Soup: Porous Workforce Training at the Czech National Library of Technology as a Supplement to (Impermeable) University Education."
Plný text: Stáhnout plný textPDF
18. Cooking Stone Soup: Porous Workforce Training at the Czech National Library of Technology as a Supplement to (Impermeable) University Education
Chodounská, Alena; Krueger, Stephanie
As in many other countries around the world, STEM (science, technology, engineering, and mathematics) libraries in the Czech Republic are facing the difficult challenge of meeting the rapidly-evolving service needs of the communities they support in an environment in which the current university educational system does not provide graduates—neither those from STEM subjects nor those graduating from Czech library/information professional schools—with the appropriate set of skills needed for working in today’s specialized information provision settings. [...]
Plný text: idr-1016_1 - Stáhnout plný textPDF
Prezentace: idr-1016_2 - Stáhnout plný textPDF
19. Vyhodnocení mystery shoppingového průzkumu Národní technické knihovny 2015
Pavelová, Alena ; Orlová, Jana ; Chodounská, Alena; Jindráková, Edita ; et al
V posledních letech knihovny po celém světě využívají metody ověřování kvality služeb formou tzv. [...]
Plný text: Stáhnout plný textPDF; Stáhnout plný textPDF; Stáhnout plný textPDF
20. Konzultační koutek: Centrální konzultační pult a design služeb na míru
Chodounská, Alena
Prezentace: Stáhnout plný textPDF
21. Manažerský informační systém (MIS): statistická analýza jako služba
Chodounská, Alena
Videozáznam: idr-839_2 - Stáhnout plný textMP4
Prezentace: idr-839_1 - Stáhnout plný textPDF
22. Inquiry/Customer Relationship Management at NTK
Krueger,Stephanie ; Koch, Ondřej ; Koudelka, Jakub ; Chodounska, Alena
Plný text: Stáhnout plný textPDF
23. 10 NEJ nových služeb NTK
Chodounská, Alena
Prezentace představuje výběr 10 nových služeb, které byly v NTK zavedeny v rámci prvního roku činnosti User Support Group [...]
Prezentace: Stáhnout plný textPDF
24. Konference KRE: Knowledge, Research, Education
Chodounská, Alena

Institucionální digitální repozitář NTK : nalezeno 25 záznamů   začátekpředchozí15 - 24další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
25 Chodounska, Alena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Nastavte si osobní emailové upozornění nebo si přidejte do čtečky odběr RSS.