Institucionální digitální repozitář NTK nalezeno 6 záznamů  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
1. Doktorské vzdělávání v kontextu pracovních podmínek ve VaV v ČR
Cidlinská, Kateřina
Prezentace: Stáhnout plný textPDF
2. Zpráva ze služební cesty - Igelu 2017
Kolátor, Jan; Pokorný, Jan
Na konferenci a následném dni vývojářů byly prezentovány poslední novinky v produktech ExLibris. [...]
Plný text: Stáhnout plný textPDF
3. Before and Beyond Embedding: A Reference Fable from the National Library of Technology in Prague
Skenderija, Sasha; Stehlík, Martin; Houdek, Tomáš
Rewind the tape telling the story of reference services at the National Library of Technology (NTK) in Prague to 2009: a closed stacks specialized library with a long, complicated institutional history re-opens its arms to the public with a new “open stacks spirit” in an innovative building—an architectural jewel. [...]
Plný text: idr-1106_1 - Stáhnout plný textPDF
Prezentace: 122-Skenderija-presentation - Stáhnout plný textPDF
4. Stávající systém zprostředkování informací pro VaVaI: z ekonomického nadhledu
Münich, Daniel
Trhy s informacemi, ty, které využívá sektor VaVaI, nevyjímaje, mají mnohá specifika. [...]
Videozáznam: idr-672_1 - Stáhnout plný textMP4
Prezentace: idr-672_2 - Stáhnout plný textPDF
5. CDS Invenio pro Národní úložiště šedé literatury : přechod na verzi 1.0rc0
Müller, Tomáš
Národní úložiště šedé literatury do začátku roku 2011 používalo jako svůj digitální repozitář systém CDS Invenio ve verzi 0.99.1 [...]
Plný text: idr-178_4 - Stáhnout plný textPDF
Videozáznam: idr-178_1 - Stáhnout plný textMP4
Prezentace: idr-178_2 - Stáhnout plný textPDF; idr-178_3 - Stáhnout plný textPDF
6. Elektronické zdroje nepadají z nebe
Žižková, Štěpánka
Text popisuje současný stav pokrytí oblasti českého výzkumu, vývoje a vzdělávání elektronickými informačními zdroji (EIZ). [...]
Plný text: Stáhnout plný textPDF

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Nastavte si osobní emailové upozornění nebo si přidejte do čtečky odběr RSS.