Institucionální digitální repozitář NTK nalezeno 12 záznamů  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
1. Dotazníkový průzkum pro potřeby připravované služby ZÍSKEJ: záměry a výsledky šetření
Kutmon, Jitka
Prezentace: Stáhnout plný textPDF; Stáhnout plný textPDF
2. NUŠL a certifikované metodiky Ministerstva kultury ČR
Pejšová, Petra
Videozáznam: idr-1086_1 - Stáhnout plný textMP4
Prezentace: idr-1086_2 - Stáhnout plný textPDF
3. Statistiky vyhledávání v knihovnách a co z nich vyčíst
Chára, Luboš; Levová, Iveta
Prezentace: Stáhnout plný textPDF
4. Knihovny jako významný partner při šíření a využívání výsledků projektů celoživotního učení: metodický materiál
Di-XL
Plný text: Stáhnout plný textPDF; Stáhnout plný textPDF
5. Zásady pro vytváření Polytematického strukturovaného hesláře (PSH)
Kožuchová, Kristýna
Plný text: Stáhnout plný textPDF
6. Pravidla pro správu a aktualizaci Polytematického strukturovaného hesláře (PSH)
Kožuchová, Kristýna
Plný text: Stáhnout plný textPDF
7. Využití Oborové brány TECH: 1.1.2013 - 31.12.2013
Hvězdová, Lenka; Janík, Marek
Plný text: Stáhnout plný textPDF
8. Kreativní techniky informačního vzdělávání: pracovní seminář pro knihovníky vysokých škol
Janík, Marek
Členové Odborné komise IVIG při Asociaci knihoven vysokých škol České republiky ve spolupráci s Univerzitní knihovnou Univerzity Pardubice pořádali dne 21 [...]
Plný text: Stáhnout plný textPDF
9. 30 metod, jak lépe porozumět uživateli
Suchá, Laďka Zbiejczuk
Krátký průlet metodami výzkumu uživatelů pro všechny, které děsí slovo "výzkum". [...]
Videozáznam: idr-595_2 - Stáhnout plný textMP4
Prezentace: idr-595_1 - Stáhnout plný textPDF
10. 1.2.1.10 Výsledky dotazníkového šetření
Národní technická knihovna
Dílčí výstup projektu EFI [...]
Plný text: Stáhnout plný textPDF

Institucionální digitální repozitář NTK : nalezeno 12 záznamů   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Nastavte si osobní emailové upozornění nebo si přidejte do čtečky odběr RSS.