https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/Millerová, Kristina2024-06-202024-06-202024https://hdl.handle.net/20.500.14391/3041Příspěvek popisuje práci členů týmu informační podpory studia NTK, konkrétně jejich činnosti v oblasti podpory uživatelů (konzultace, lektorská a další vzdělávací činnost), a také aktivity zaměřené na rozvoj kompetencí těchto zaměstnanců. Základem budování a rozvoje týmu pro informační podporu studia NTK jsou: intenzivní propojení s uživatelskou komunitou, pochopení potřeb a kontextu, v němž se uživatelé nacházejí, reflexe dosavadních zkušeností a nepřetržité vzdělávání členů týmu informační podpory. Pro manažerské rozhodování jsou pak zásadní data získaná z CRM (Customer Relationship Management - systém řízení vztahů se zákazníky), která poskytují informace o poptávce uživatelů a způsobech jejího uspokojování. Příspěvek zmiňuje i konkrétní aktivity týkající se AI (konzultace, lektorská činnost, library guides).cshttp://purl.org/coar/access_right/c_16ecučící knihovníkslužby NTKkonzultaceteaching librarianNTK servicesconsultation serviceRole učícího knihovníka: praxe týmu informační podpory studia Národní technické knihovnyconference paper