Johnová, RadkaBuřilová, MarcelaJohnová, RadkaBartůšková, Pavla2023-11-212023-11-212010https://hdl.handle.net/20.500.14391/2385Absolventská práce popisuje marketing Národní technické knihovny.Soustřeďuje se hlavně na analýzu kvality, úrovně a přístupnosti služeb, jelikož toto hledisko považuje za základní, podle něhož je posuzována celá knihovna. V úvodních kapitolách práce je charakterizována knihovna a knihovní fond. Hlavní část práce tvoří podrobný rozbor služeb knihovny, její strategie včetně SWOT analýzy. Poslední kapitoly se zabývají srovnáním knihovního systému ALEPH využívaného v NTK a systémem KONIÁŠ, který používá Městská knihovna v Praze.This thesis describes marketing of the National Library of Technology (NLT). Thesis concentrates on analysis of services quality and availability as a main quality criteria of a library. The first chapters describes NLT and its library collections. Main part of thesis introduces the offered services, services strategies and SWOT analysis. In the last chapters there is an explanation and comparison of the library systems Aleph and KONIÁŠ.cshttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2Národní Technická knihovnaNTKmarketingmarketingový mixknihovní službyknihovní systémyAlephKoniášNational Library of TechnologyNTLmarketingmarketing mixlibrary serviceslibrary systemsAlephKoniášMarketing v Národní technické knihovněMarketing of the National Library of Technologybachelor thesisinformační službyautomatizované knihovnické systémymarketingový mixinformation servicesautomated library systemsmarketing mixhttp://psh.ntkcz.cz/skos/PSH6506http://psh.ntkcz.cz/skos/PSH6546http://psh.ntkcz.cz/skos/PSH13959