http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/Pavelová, AlenaOrlová, JanaChodounská, AlenaJindráková, EditaKiknavelidze, SandroHrabovská, Tereza2023-11-212023-11-212016https://hdl.handle.net/20.500.14391/890V posledních letech knihovny po celém světě využívají metody ověřování kvality služeb formou tzv. mystery shoppingu. Národní technická knihovna se již podruhé rozhodla zvolit tento průzkum pro získání dat k evaluaci a rozvoji poskytovaných služeb. První testování knihovny proběhlo v roce 2014 a poskytlo teoretický i praktický základ pro přípravu průzkumu v roce 2015. Díky výsledkům z předešlého roku jsme mohli porovnat, zda došlo k úspěšnému zavedení doporučení z prvního mystery shoppingu. V roce 2015 bylo hodnocení více zaměřeno na samotné služby (otázky byly velmi specifické a šly více do hloubky oproti roku 2014). Vzhledem k tomu nebylo zcela možné srovnání všech výsledků z roku 2015 s rokem 2014. I v tomto roce byla na základě výstupů připravena SWOT analýza a sepsán soubor doporučení, který byl předán odpovědným oddělením. Z průzkumu vzešla také řada metodologických doporučení pro příští roky.enhttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2Mystery ShoppingNárodní technická knihovnaMystery ShoppingNational Library of TechnologyVyhodnocení mystery shoppingového průzkumu Národní technické knihovny 2015Evaluation of Mystery Shopping in National Library of Technology 2015other reportknihovnyinformační službyinformační potřebyprůzkumylibrariesinformation servicesinformation needsexplorationhttp://psh.ntkcz.cz/skos/PSH6536http://psh.ntkcz.cz/skos/PSH6506http://psh.ntkcz.cz/skos/PSH6524http://psh.ntkcz.cz/skos/PSH8047