http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0Bouderbane, AzzedineGamouh, NadjiaBenkaid Kesba, Teboura2023-11-212023-11-212018-10-24https://hdl.handle.net/20.500.14391/1208Vědecký výzkum vyžaduje shromažďování rozličných informací z různých zdrojů. Šedá literatura je informačním zdrojem, který může obohatit vědecké práce výzkumných pracovníků, avšak někteří uživatelé k ní nemusí mít z různých důvodů v určitých situacích pozitivní postoj. Na Univerzitě Constantine 2 byla provedena kvalitativní studie založená na popisném přístupu a na rozhovorech s reprezentativním vzorkem vysokoškolských učitelů. Byly získány významné výsledky, které budou předneseny na konferenci.Scientific research requires the collection of a variety of information gathered from diverse resources. Grey literature is one of the information resources that may enrich researchers’ scientific works, but, in some situations, some users may not have a positive attitude towards grey literature for various reasons. We led a qualitative study at the University Constantine 2 where we arranged an interview with a representative sample of university teachers. The descriptive approach was adopted. Significant results will be presented to the audience of the conference.enhttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2The University Teachers’ Attitude Towards Grey Literature: A Survey Led at the University Constantine 2Postoj vyučujících a univerzitních pracovníků k šedé literatuře: průzkum provedený na Univerzitě Constantine 2conference paperšedá literaturavýzkumuniverzityinformační pramenypedagogovégrey literatureresearchuniversitiesinformation sourceseducationalistshttp://psh.techlib.cz/skos/PSH14090http://psh.techlib.cz/skos/PSH11975http://psh.techlib.cz/skos/PSH8254http://psh.techlib.cz/skos/PSH6448http://psh.techlib.cz/skos/PSH8299