https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/cz/deed.enŠkyřík, Petr2023-11-212023-11-212013https://hdl.handle.net/20.500.14391/2243Tato přenáška je na pomezí designu služeb, managementu a vzdělávání. Rád bych v ní představil aplikovaný myšlenkový model, který uplatňuji při tvorbě knihovnického kurikula u nás na KISK. Domnívám se, že to může být poučně/inspirativní/odstrašující pro všechny, kteří řídí nějakou instituci či projekt. Pár klíčových pojmů: Analýza zájmových skupin, Benchlearning, Budování značky, Hodnotová analýza, Kaizen, Organický růst, Porucha paměti, atd. :)cshttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2design služebanalýza zájmových skupinbenchlearningbudování značkyorganický růstservice designanalysis of interest groupsbenchlearningbrand buildingorganic growthDesign knihovnického kurikula od A do ZDesign of the library curriculum from A to Zconference paperknihovnyvzděláváníučební kurikulalibrarieseducationteaching curriculahttp://psh.ntkcz.cz/skos/PSH6536http://psh.ntkcz.cz/skos/PSH8192http://psh.ntkcz.cz/skos/PSH8157