Osoba:
Ryzhkov, Alexey

Načítá se...
Profilový obrázek
Emailová adresa
Datum narození
Výzkumné projekty
Organizační jednotky
Název pracovní pozice
Příjmení
Ryzhkov
Křestní jméno
Alexey
Jméno

Výsledky vyhledávání

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
  • PublikaceOmezený přístup
    Analýza využívanosti patrových pultů rok 2023
    (Národní technická knihovna, 2024) Ryzhkov, Alexey; Dostálková, Eva
    Analýza využívanosti informačních služeb na patrových pultech v období od 2. ledna 2023 do 28. dubna 2023 a v období od 11. září 2023 do 10. listopadu 2023.
  • PublikaceOtevřený přístup
    Beyond Academic Support: using a CRM System to Enhance the Value of Academic Services and Improve Internal Training
    (Národní technická knihovna, 2019-09-04) Chodounská, Alena; Ryzhkov, Alexey
    This case study from National Library of Technology in Prague describes the use of customer relation management (CRM) software by the User Support Team in order to keep a record of provided academic support services provided and—most importantly—to ensure continuous improvement and appropriate analysis of these services. The CRM system helps to identify gaps in student support services, and inspires the development of new services. It is also used to enhance peer-to-peer personal knowledge exchange within the team. Last but not least, the essence and value of our support has been “materialized” in the form of the CRM system and can be easily communicated with our stakeholders.