Publikace:
Marketing v Národní technické knihovně

dc.contributorJohnová, Radka
dc.contributorBuřilová, Marcela
dc.contributor.advisorJohnová, Radka
dc.contributor.authorBartůšková, Pavla
dc.contributor.refereeBuřilová, Marcela
dc.date.accessioned2023-11-21T15:16:01Z
dc.date.available2023-11-21T15:16:01Z
dc.date.issued2010
dc.description.abstractAbsolventská práce popisuje marketing Národní technické knihovny.Soustřeďuje se hlavně na analýzu kvality, úrovně a přístupnosti služeb, jelikož toto hledisko považuje za základní, podle něhož je posuzována celá knihovna. V úvodních kapitolách práce je charakterizována knihovna a knihovní fond. Hlavní část práce tvoří podrobný rozbor služeb knihovny, její strategie včetně SWOT analýzy. Poslední kapitoly se zabývají srovnáním knihovního systému ALEPH využívaného v NTK a systémem KONIÁŠ, který používá Městská knihovna v Praze.cs
dc.description.abstractThis thesis describes marketing of the National Library of Technology (NLT). Thesis concentrates on analysis of services quality and availability as a main quality criteria of a library. The first chapters describes NLT and its library collections. Main part of thesis introduces the offered services, services strategies and SWOT analysis. In the last chapters there is an explanation and comparison of the library systems Aleph and KONIÁŠ.en
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14391/2385
dc.language.isocs
dc.publisherInstitute of Technology Sligo
dc.rightshttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2
dc.sourceoai:repozitar.techlib.cz:723
dc.subjectNárodní Technická knihovnacs
dc.subjectNTKcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectknihovní službycs
dc.subjectknihovní systémycs
dc.subjectAlephcs
dc.subjectKoniášcs
dc.subjectNational Library of Technologyen
dc.subjectNTLen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectlibrary servicesen
dc.subjectlibrary systemsen
dc.subjectAlephen
dc.subjectKoniášen
dc.subject.pshinformační službycs
dc.subject.pshautomatizované knihovnické systémycs
dc.subject.pshmarketingový mixcs
dc.subject.pshinformation servicesen
dc.subject.pshautomated library systemsen
dc.subject.pshmarketing mixen
dc.subject.urihttp://psh.ntkcz.cz/skos/PSH6506
dc.subject.urihttp://psh.ntkcz.cz/skos/PSH6546
dc.subject.urihttp://psh.ntkcz.cz/skos/PSH13959
dc.titleMarketing v Národní technické knihovněcs
dc.titleMarketing of the National Library of Technologyen
dc.typebachelor thesis
dspace.entity.typePublication
idr.degreeGrantorInstitute of Technology Sligo
idr.notePráce byla zároveň předkládána jako Ročníková (absolventská) práce na Vyšší odborné škole informačních služeb v Praze, která jelikož autorka zde studovala v rámci společného studijního double degree programu.
relation.isAuthorOfPublication667afc7d-2c5c-4f9b-bfa1-7ed0cd6d87c9
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery667afc7d-2c5c-4f9b-bfa1-7ed0cd6d87c9
relation.isContributorOfPublication1780d738-0b07-4142-966b-840724976a50
relation.isContributorOfPublication82bea8c1-e2c5-4cd7-ba17-1f85c0894425
relation.isContributorOfPublication.latestForDiscovery1780d738-0b07-4142-966b-840724976a50
Soubory
Původní svazek
Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
idr-723_1.pdf
Velikost:
26.1 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text