Publikace: Jak mít dobré vztahy
Soubory
Datum
2013
Autoři
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Vydavatel
Abstrakt
Jak využít výsledky současných psychologických experimentů k tomu, abyste rádi chodili do knihovny? Stačí velmi málo proto, aby i vaše okolí poznalo první změny. Psychologie v současné době zpracovává dlouho známý fenomén, tzv. Pygmalion Efekt neboli sebenaplňující proroctví. Jak ho využít v knihovně? Zkuste otočit zrcadlo a "vytvořte takovou knihovnu, do které byste sami rádi chodili a pomáhejte knihovně tak, abyste se v ní sami cítili dobře”.
Popis
Klíčová slova
Pygmalion Efekt, Pygmalion Efekt, psychologie, knihovny, psychology, libraries
Citace
DOI
ISBN
ISSN
Název akce
Knihovnický barcamp 2013
Datum a místo konání
2013-04-10
Praha (CZ)
Praha (CZ)