Propagace
Permanentní URI k této kolekci
Procházet
Procházet Propagace podle Autor "Buřilová, Marcela"
Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
Publikace Otevřený přístup Marketing v Národní technické knihovně(Institute of Technology Sligo, 2010) Bartůšková, Pavla; Johnová, Radka; Buřilová, MarcelaAbsolventská práce popisuje marketing Národní technické knihovny.Soustřeďuje se hlavně na analýzu kvality, úrovně a přístupnosti služeb, jelikož toto hledisko považuje za základní, podle něhož je posuzována celá knihovna. V úvodních kapitolách práce je charakterizována knihovna a knihovní fond. Hlavní část práce tvoří podrobný rozbor služeb knihovny, její strategie včetně SWOT analýzy. Poslední kapitoly se zabývají srovnáním knihovního systému ALEPH využívaného v NTK a systémem KONIÁŠ, který používá Městská knihovna v Praze.