Osoba: Ryzhkov, Alexey
Načítá se...
Emailová adresa
Datum narození
Výzkumné projekty
Organizační jednotky
Název pracovní pozice
Příjmení
Ryzhkov
Křestní jméno
Alexey
ORCID iD
Jméno
3 výsledky
Výsledky vyhledávání
Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Publikace Otevřený přístup Beyond Academic Support: using a CRM System to Enhance the Value of Academic Services and Improve Internal Training(Národní technická knihovna, 2019) Chodounská, Alena; Ryzhkov, AlexeyThis case study from National Library of Technology in Prague describes the use of customer relation management (CRM) software by the User Support Team in order to keep a record of provided academic support services provided and—most importantly—to ensure continuous improvement and appropriate analysis of these services. The CRM system helps to identify gaps in student support services, and inspires the development of new services. It is also used to enhance peer-to-peer personal knowledge exchange within the team. Last but not least, the essence and value of our support has been “materialized” in the form of the CRM system and can be easily communicated with our stakeholders.Publikace Omezený přístup Analýza využívanosti patrových pultů rok 2023(Národní technická knihovna, 2024) Ryzhkov, Alexey; Dostálková, EvaAnalýza využívanosti informačních služeb na patrových pultech v období od 2. ledna 2023 do 28. dubna 2023 a v období od 11. září 2023 do 10. listopadu 2023.Publikace Omezený přístup Analýza využívanosti patrových pultů LS 2024(Národní technická knihovna, 2024) Dostálková, Eva; Ryzhkov, AlexeyAnalýza využívanosti informačních služeb na patrových pultech v období od 5. února 2024 do 5. dubna 2024.