Osoba: Orlová, Jana
Načítá se...
Emailová adresa
Datum narození
Výzkumné projekty
Organizační jednotky
Název pracovní pozice
Příjmení
Orlová
Křestní jméno
Jana
ORCID iD
Jméno
4 výsledky
Výsledky vyhledávání
Nyní se zobrazuje 1 - 4 z 4
Publikace Omezený přístup Cestovní zpráva - XVIII. zasadnutie Národnej komisie pre služby SR(2016) Procházková, Petra; Orlová, JanaNárodná komisia pre služby (dále jen NKS) je poradním orgánem ředitele Slovenské národní knihovny. Cílem NKS je rozvoj knihovnicko-informačních služeb a navázání mezinárodní spolupráce. Členy komise se stali nejen zástupci Národní knihovny ČR, ale od roku 2009 také zástupci NTK. Komise zasedá alespoň jednou ročně a zabývá se předem stanovenými otázkami. Náměty, které vznikají z její činnosti jsou předkládány ředitelce Slovenské národní knihovny a ředitelům ostatních knihoven zastoupených v komisi. XVIII. zasedání proběhlo ve knihovně Katolické univerzity v Ružomberku. Zástupci NTK v komisi aktivně participují, vyjadřují se k probíraným tématům a přináší příspěvky shrnující zkušenosti z oblasti služeb NTK.Publikace Omezený přístup Týmové a individuální studovny NTK: Analýza využívání v r. 2023(Národní technická knihovna, 2024) Millerová, Kristina; Orlová, JanaAnalýza využívání individuálních a týmových studoven NTK v r. 2023 obsahuje data o rezervovanosti týmových a individuálních studoven, a o reálné využívanosti rezervovaných individuálních studoven v jednotlivých měsících roku a v jednotlivých dnech týdne. Dokument prezentovaný Konsorciu ředitele v únoru 2024 slouží jako podklad pro budoucí změny rezervačního systému studoven.Publikace Otevřený přístup Vyhodnocení mystery shoppingového průzkumu Národní technické knihovny 2015(2016) Pavelová, Alena; Orlová, Jana; Chodounská, Alena; Jindráková, Edita; Kiknavelidze, Sandro; Hrabovská, TerezaV posledních letech knihovny po celém světě využívají metody ověřování kvality služeb formou tzv. mystery shoppingu. Národní technická knihovna se již podruhé rozhodla zvolit tento průzkum pro získání dat k evaluaci a rozvoji poskytovaných služeb. První testování knihovny proběhlo v roce 2014 a poskytlo teoretický i praktický základ pro přípravu průzkumu v roce 2015. Díky výsledkům z předešlého roku jsme mohli porovnat, zda došlo k úspěšnému zavedení doporučení z prvního mystery shoppingu. V roce 2015 bylo hodnocení více zaměřeno na samotné služby (otázky byly velmi specifické a šly více do hloubky oproti roku 2014). Vzhledem k tomu nebylo zcela možné srovnání všech výsledků z roku 2015 s rokem 2014. I v tomto roce byla na základě výstupů připravena SWOT analýza a sepsán soubor doporučení, který byl předán odpovědným oddělením. Z průzkumu vzešla také řada metodologických doporučení pro příští roky.Publikace Otevřený přístup Reimagining academic library user experience: Using mystery shopping to inform service decisionmaking at the Czech National Library of Technology(2016) Orlová, Jana; Pavelová, AlenaThis paper describes how the Czech National Library of Technology (NTK) performed mystery shopping (MS), a technique borrowed from the commercial services sector, as a tool for informing its service decisions and offerings, both virtual and in-person. The methodologies used for two rounds of MS, one in 2014 and another in 2015, are described, and findings and interpretation of feedback in relation to actual NTK service modifications are presented.