Osoba:
Witzany Hutková, Klára

Načítá se...
Profilový obrázek
Emailová adresa
Datum narození
Výzkumné projekty
Organizační jednotky
Název pracovní pozice
Příjmení
Witzany Hutková
Křestní jméno
Klára
ORCID iD
Jméno

Výsledky vyhledávání

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
  • PublikaceOmezený přístup
    Úvod do AI nástrojů – vyhledávání (v rámci uživatelské podpory)
    (Národní technická knihovna, 2024) Witzany Hutková, Klára
    Úvod do problematiky AI nástrojů s důrazem na jejich možné využití k vyhledávání akademických informací. Prezentace vychází z návodu na toto téma, který zaměstnanci Akademických služeb vytvořili a spravují na webu NTK (https://www.techlib.cz/cs/84764-vyhledavani-s-ai). Primárně určeno pro vzdělávání pracovníků/pracovnic informační podpory NTK.
  • PublikaceOtevřený přístup
    Navigating Scientific Resources & Staying Organized: Making It Easier to Write a Ph.D. Dissertation, Article, or Proposal
    (Národní technická knihovna, 2023) Šátková, Barbora; Witzany Hutková, Klára
    Learn how to conduct literature reviews for your dissertation or articles and how to organize yourself through this process. Topics include (but are not limited to): How can I save time when searching for literature and accessing full-text articles? Getting full texts of materials that are hard-to-find Staying organized while writing (using citation managers and notes) Where can I publish the outputs of my work (i.e., identifying, evaluating, and targeting journals and conferences)?
  • PublikacePouze metadata
    Metody výzkumu pro prvobadatele
    (Národní technická knihovna, 2025) Firsová, Naděžda; Karbanová, Eva; Razím, Tomáš; Šátková, Barbora; Tassanyi, Pavlína; Witzany Hutková, Klára; Razím, Tomáš; Šátková, Barbora; Witzany Hutková, Klára; Zavoralová, Jitka; Soperová, Beáta
    Metodologická příručka pro střední školy vznikla z iniciativy zaměstnanců Národní technické knihovny (NTK) pro potřeby studentů a pedagogů, kteří píší a vedou maturitní, ročníkové a jiné kvalifikační středoškolské práce. Cílem této příručky je: • Usnadnit studentům jejich první badatelskou zkušenost poskytnutím základních informací o nejběžnějších metodách sběru dat a jejich analýze a interpretaci. • Poskytnout podpůrný materiál pro učitele, kteří vedou studentské práce, aniž mají s konkrétní metodologií vlastní přímou zkušenost. • Motivovat střední školy, aby přijaly a kultivovaly praxi studentské badatelské činnosti a odborného psaní. Příručka rozpracovává metody sběru dat a jejich následného vyhodnocování, analýzy a interpretace.