Publikace:
Vyhodnocení mystery shoppingového průzkumu Národní technické knihovny 2015

Výzkumné projekty
Organizační jednotky
Číslo časopisu
Abstrakt

V posledních letech knihovny po celém světě využívají metody ověřování kvality služeb formou tzv. mystery shoppingu. Národní technická knihovna se již podruhé rozhodla zvolit tento průzkum pro získání dat k evaluaci a rozvoji poskytovaných služeb. První testování knihovny proběhlo v roce 2014 a poskytlo teoretický i praktický základ pro přípravu průzkumu v roce 2015. Díky výsledkům z předešlého roku jsme mohli porovnat, zda došlo k úspěšnému zavedení doporučení z prvního mystery shoppingu. V roce 2015 bylo hodnocení více zaměřeno na samotné služby (otázky byly velmi specifické a šly více do hloubky oproti roku 2014). Vzhledem k tomu nebylo zcela možné srovnání všech výsledků z roku 2015 s rokem 2014. I v tomto roce byla na základě výstupů připravena SWOT analýza a sepsán soubor doporučení, který byl předán odpovědným oddělením. Z průzkumu vzešla také řada metodologických doporučení pro příští roky.

Popis
Klíčová slova
Mystery Shopping, Národní technická knihovna, Mystery Shopping, National Library of Technology, knihovny, informační služby, informační potřeby, průzkumy, libraries, information services, information needs, exploration
Citace
DOI
ISBN
ISSN
Název akce
Datum a místo konání