Osoba:
Chodounská, Alena

Načítá se...
Profilový obrázek
Emailová adresa
Datum narození
Výzkumné projekty
Organizační jednotky
Název pracovní pozice
Příjmení
Chodounská
Křestní jméno
Alena
ORCID iD
https://orcid.org/0000-0002-5240-9882
Jméno

Výsledky vyhledávání

Nyní se zobrazuje 1 - 10 z 19
  • PublikaceOmezený přístup
    Cestovní zpráva - 37th Annual IATUL Conference
    (2016) Chodounská, Alena
    Alena Chodounská aktivně prezentovala interní vzdělávací aktivity Referenčního týmu v příspěvku připraveném společně se Stephanie Krueger: "Cooking Stone Soup: Porous Workforce Training at the Czech National Library of Technology as a Supplement to (Impermeable) University Education."
  • PublikaceOmezený přístup
    10 NEJ nových služeb NTK
    (2014) Chodounská, Alena
    Prezentace představuje výběr 10 nových služeb, které byly v NTK zavedeny v rámci prvního roku činnosti User Support Group.
  • PublikaceOmezený přístup
    Cestovní zpráva - XIII. zasadnutie Národnej komisie pre služby SR
    (2011) Procházková, Petra; Chodounská, Alena
    Národná komisia pre služby (dále jen NKS) je poradním orgánem ředitele Slovenské národní knihovny. Cílem NKS je rozvoj knihovnicko-informačních služeb a navázání mezinárodní spolupráce. Členy komise se stali nejen zástupci Národní knihovny ČR, ale od roku 2009 také zástupci NTK. Komise zasedá alespoň jednou ročně a zabývá se předem stanovenými otázkami. Náměty, které vznikají z její činnosti jsou předkládány řediteli Slovenské národní knihovny a ředitelům ostatních knihoven zastoupených v komisi. XIII. zasedání proběhlo v Knižnici P. O. Hviezdoslava v Prešove. Zástupci NTK v komisi aktivně participují, vyjadřují se k probíraným tématům a přináší příspěvky shrnující zkušenosti z oblasti služeb NTK. Letošní zasedání bylo zaměřeno na prezentace portálů a význam použití webu 2.0 v prezentaci knihovny a poskytování služeb zákazníkům. Představeny byly také legislativní změny mající dopad na služby knihoven. Účast zástupců Národní technické knihovny na Národní komisi pro služby SR má velký význam nejen pro výměnu zkušeností a vzájemnou inspiraci, ale také pro navazování kontaktů a vzájemné spolupráce.
  • PublikaceOmezený přístup
    Odborné akademické služby NTK (pohled do zákulisí)
    (2017) Chodounská, Alena; Skenderija, Sasha
  • PublikaceOmezený přístup
    Inquiry/Customer Relationship Management at NTK
    (2014) Krueger, Stephanie; Koch, Ondřej; Koudelka, Jakub; Chodounská, Alena
  • PublikaceOtevřený přístup
    Konference EFI 2019: Akademické služby
    (Národní technická knihovna, 2019) Chodounská, Alena
  • PublikaceOtevřený přístup
    Beyond Academic Support: using a CRM System to Enhance the Value of Academic Services and Improve Internal Training
    (Národní technická knihovna, 2019) Chodounská, Alena; Ryzhkov, Alexey
    This case study from National Library of Technology in Prague describes the use of customer relation management (CRM) software by the User Support Team in order to keep a record of provided academic support services provided and—most importantly—to ensure continuous improvement and appropriate analysis of these services. The CRM system helps to identify gaps in student support services, and inspires the development of new services. It is also used to enhance peer-to-peer personal knowledge exchange within the team. Last but not least, the essence and value of our support has been “materialized” in the form of the CRM system and can be easily communicated with our stakeholders.
  • PublikaceOtevřený přístup
    Cestovní zpráva - XXI. zasadnutie Národnej komisie pre služby SR
    (2019) Procházková, Petra; Chodounská, Alena; Martinová, Olga; Tassanyi, Pavlína
    Cestovní zpráva popisuje účast na 21. výročním jednání Národnej komisie pre služby, jejímž cílem je spolupráce mezi slovenskými knihovnami a sdílení příkladů dobré praxe při poskytování služeb a zpřístupňování elektronických informačních zdrojů. V rámci akce byly prezentovány také zkušenosti NTK.
  • PublikaceOtevřený přístup