Osoba: Krueger, Stephanie
Načítá se...
Emailová adresa
Datum narození
Výzkumné projekty
Organizační jednotky
Název pracovní pozice
Příjmení
Krueger
Křestní jméno
Stephanie
ORCID iD
https://orcid.org/0000-0001-6473-2954
Jméno
10 výsledky
Výsledky vyhledávání
Nyní se zobrazuje 1 - 10 z 10
Publikace Otevřený přístup Introducing the new NTK web(2013) Krueger, StephaniePrezentace představuje typy uživatelů NTK a potažmo i jejího webu, podle jejichž potřeb byl vyvíjen nový web NTK.Publikace Omezený přístup Statistiky sociálních sítí a webu NTK - září 2014(2014) Krueger, Stephanie; Sejkotová, Markéta; Tvrdá, MartinaPublikace Otevřený přístup Tým oddělení komunikace a fundraisingu NTK(2014) Krueger, StephaniePrezentace představuje aktivity a členy týmu oddělení komunikace a fundraisingu NTK.Publikace Omezený přístup Statistické údaje oddělení 23 (pronájem, exkurze, fotografování a natáčení) - září 2014(2014) Krueger, Stephanie; Sejkotová, Markéta; Tvrdá, MartinaPublikace Omezený přístup Advanced information services(2014) Krueger, StephaniePublikace Omezený přístup Inquiry/Customer Relationship Management at NTK(2014) Krueger, Stephanie; Koch, Ondřej; Koudelka, Jakub; Chodounská, AlenaPublikace Omezený přístup Clipping report Národní technická knihovna - září 2014(2014) Krueger, Stephanie; Sejkotová, Markéta; Tvrdá, MartinaPublikace Otevřený přístup Agile Development at the Czech National Library of Technology (NTK): A Case Study in the Launch of a Robust Online Research & Communications Tool(Centrum vedecko-technických informácií SR, 2014) Krueger, StephanieČlánek se zabývá užitím agilních vývojových technik v konkrétním případě plánování a spuštění nového designu webové stránky NTK, která byla vytvořena jako robustní nástroj online výzkumu a komunikace s důrazem na použitelnost a mobilní kompatibilitu.Publikace Otevřený přístup Academic writing in the broader context of early career researcher development(2021) Chodounská, Alena; Skenderija, Sasha; Krueger, StephanieMany of us working in the area of academic writing in Central European universities at the early career researcher level find ourselves struggling with the boundary of the term “academic writing.” Like a Russian Matryoshka doll, one finds that skill development often requires introducing students to concepts extending far beyond writing, exposing educational gaps that can be filled by disciplinary mentors who may or may not have time to work with mentees on developing the required competencies. This presentation describes an online tool, STEMskiller, developed by NTK to assist mentors in filling in such gaps, describing how its developers confronted the “boundary problem” as a supplement to introductory writing classes. The presentation provides case studies for STEMskiller’s use by academic writing instructors with stories from our initial experiences with mentors and other users. We discuss plans for the tool’s future development, including our desire to serve the global academic community by means of collaborative peer review and resource curation as well as our goal of working together at the cross-institutional, cross-national level in order to improve overall levels of education, particularly for mentors and students at institutions who, for whatever reason, cannot easily create new academic service units flexible enough to meet international disciplinary requirements.Publikace Otevřený přístup Nový web NTK: vstříc uživatelským potřebám a zvyklostem v globálním prosíťovaném akademickém(2014) Krueger, Stephanie