Osoba:
Chodounská, Alena

Načítá se...
Profilový obrázek
Emailová adresa
Datum narození
Výzkumné projekty
Organizační jednotky
Název pracovní pozice
Příjmení
Chodounská
Křestní jméno
Alena
ORCID iD
https://orcid.org/0000-0002-5240-9882
Jméno

Výsledky vyhledávání

Nyní se zobrazuje 1 - 4 z 4
  • PublikaceOmezený přístup
    Cestovní zpráva - 37th Annual IATUL Conference
    (2016) Chodounská, Alena
    Alena Chodounská aktivně prezentovala interní vzdělávací aktivity Referenčního týmu v příspěvku připraveném společně se Stephanie Krueger: "Cooking Stone Soup: Porous Workforce Training at the Czech National Library of Technology as a Supplement to (Impermeable) University Education."
  • PublikaceOmezený přístup
    10 NEJ nových služeb NTK
    (2014) Chodounská, Alena
    Prezentace představuje výběr 10 nových služeb, které byly v NTK zavedeny v rámci prvního roku činnosti User Support Group.
  • PublikaceOtevřený přístup
    Vyhodnocení mystery shoppingového průzkumu Národní technické knihovny 2015
    (2016) Pavelová, Alena; Orlová, Jana; Chodounská, Alena; Jindráková, Edita; Kiknavelidze, Sandro; Hrabovská, Tereza
    V posledních letech knihovny po celém světě využívají metody ověřování kvality služeb formou tzv. mystery shoppingu. Národní technická knihovna se již podruhé rozhodla zvolit tento průzkum pro získání dat k evaluaci a rozvoji poskytovaných služeb. První testování knihovny proběhlo v roce 2014 a poskytlo teoretický i praktický základ pro přípravu průzkumu v roce 2015. Díky výsledkům z předešlého roku jsme mohli porovnat, zda došlo k úspěšnému zavedení doporučení z prvního mystery shoppingu. V roce 2015 bylo hodnocení více zaměřeno na samotné služby (otázky byly velmi specifické a šly více do hloubky oproti roku 2014). Vzhledem k tomu nebylo zcela možné srovnání všech výsledků z roku 2015 s rokem 2014. I v tomto roce byla na základě výstupů připravena SWOT analýza a sepsán soubor doporučení, který byl předán odpovědným oddělením. Z průzkumu vzešla také řada metodologických doporučení pro příští roky.