Publikace: Vyhodnocení cyklu webinářů pro doktorandy a začínající výzkumníky – zimní semestr 2022/2023
dc.contributor.author | Martinová, Olga | |
dc.contributor.author | Šátková, Barbora | |
dc.date.accessioned | 2023-11-21T14:22:50Z | |
dc.date.available | 2023-11-21T14:22:50Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.description.abstract | Zpráva shrnující otevřené lekce Národní technické knihovny zaměřené na podporu doktorandů a začínajících výzkumníků na podzim (v zimním semestru) 2022/2023. Kromě organizačních údajů obsahuje informace o návštěvnosti a vyhodnocení zpětné vazby účastníků. | cs |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.14391/1726 | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Národní technická knihovna | |
dc.rights | http://purl.org/coar/access_right/c_16ec | |
dc.source | oai:repozitar.techlib.cz:1804 | |
dc.subject | podpora začínajících výzkumníků | cs |
dc.subject | informační vzdělávání | cs |
dc.subject | instruktážní služby | cs |
dc.subject | akademická podpora | cs |
dc.subject | odborné psaní | cs |
dc.subject | webinář | cs |
dc.subject | workshop | cs |
dc.subject | early career researcher support | en |
dc.subject | information education | en |
dc.subject | instructional services | en |
dc.subject | academic support | en |
dc.subject | academic writing | en |
dc.subject | webinar | en |
dc.subject | workshop | en |
dc.title | Vyhodnocení cyklu webinářů pro doktorandy a začínající výzkumníky – zimní semestr 2022/2023 | cs |
dc.title | NTK webinars for PhD candidates and early career researchers – winter semester 2022 | en |
dc.type | other report | |
dspace.entity.type | Publication | |
relation.isAuthorOfPublication | 6f3a7363-2032-4d1c-966d-a90297d9e614 | |
relation.isAuthorOfPublication | 6b75a879-3319-4118-a756-4926e2b8812a | |
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery | 6f3a7363-2032-4d1c-966d-a90297d9e614 |
Soubory
Původní svazek
1 - 1 z 1
Náhled není k dispozici
- Název:
- idr-1804_1.pdf
- Velikost:
- 1.66 MB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
- Popis:
- Plný text