Publikace: Role učícího knihovníka: praxe týmu informační podpory studia Národní technické knihovny
Datum
Autoři
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Vydavatel
Abstrakt
Příspěvek popisuje práci členů týmu informační podpory studia NTK, konkrétně jejich činnosti v oblasti podpory uživatelů (konzultace, lektorská a další vzdělávací činnost), a také aktivity zaměřené na rozvoj kompetencí těchto zaměstnanců. Základem budování a rozvoje týmu pro informační podporu studia NTK jsou: intenzivní propojení s uživatelskou komunitou, pochopení potřeb a kontextu, v němž se uživatelé nacházejí, reflexe dosavadních zkušeností a nepřetržité vzdělávání členů týmu informační podpory. Pro manažerské rozhodování jsou pak zásadní data získaná z CRM (Customer Relationship Management - systém řízení vztahů se zákazníky), která poskytují informace o poptávce uživatelů a způsobech jejího uspokojování. Příspěvek zmiňuje i konkrétní aktivity týkající se AI (konzultace, lektorská činnost, library guides).
Popis
Klíčová slova
Citace
DOI
ISBN
ISSN
Název akce
Datum a místo konání
Brno, CZ