Logo úložiště

Institucionální digitální repozitář

 
 Odložené zveřejnění 
Pouze metadata
Otevřený přístupOtevřený přístup
Omezený přístup

Beyond Academic Support: using a CRM System to Enhance the Value of Academic Services and Improve Internal Training

Externí umístění souboru

Licence:

CC BY-NC-ND

Datum

2019

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Vydavatel

Národní technická knihovna

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

This case study from National Library of Technology in Prague describes the use of customer relation management (CRM) software by the User Support Team in order to keep a record of provided academic support services provided and—most importantly—to ensure continuous improvement and appropriate analysis of these services. The CRM system helps to identify gaps in student support services, and inspires the development of new services. It is also used to enhance peer-to-peer personal knowledge exchange within the team. Last but not least, the essence and value of our support has been “materialized” in the form of the CRM system and can be easily communicated with our stakeholders.

Popis

Klíčová slova

řízení vztahů se zákazníky, informační služby, případové studie, Národní technická knihovna, CRM, information services, case studies, National Library of Technology

Jazyk:

en

Typ:

conference paper

Edice

Citace

DOI

ISBN

ISSN

Název akce

MUST Week (Masaryk University Staff Training Week)

Datum od

2019-09-02

Datum do

2019-09-06

Místo události

Brno (CZ)

Je součástí

Má část/i

Je publikován v

Je na něj odkazováno z

Odkazuje

Je citován

Cituje

Je doplňkem k

Má doplněk

Je recenzován

Recenzuje

Popisuje

Je popsán

Je pokračováním

Pokračuje

Je verzí

Má verzi

Je variantou

Je původní variantou

Souvisí